Jeg har fået en skade på min bil: Hvad gør jeg nu?

  1. Anmeld skaden i Mit Topdanmark hurtigst muligt 
  2. Når du anmelder skaden, vil du blive bedt om at vælge et værksted. Du kan som noget nyt vælge et klimavenligt drive-in-værksted i Ballerup ved at ringe til os på 44 74 42 65 – se hvordan herunder.
  3. Du kan også vælge mellem et af vores mange fordelsværksteder online. Vælger du et Topdanmark-fordelsværksted, får du en række fordele – bl.a. gratis lånebil, længere garanti samt vask og støvsugning. Du kan også lade dit eget værksted stå for reparationen. 
  4. Vælger du et drive-in- eller fordelsværksted, kontakter værkstedet dig for at aftale en tid, hvornår din bil skal repareres. Vælger du at benytte dit eget værksted, skal du selv kontakte dem og aftale tid. Her vil du ikke nødvendigvis få de fordele, som du får gennem vores fordelsværksteder.


Har din bil fået mindre buler, skrammer eller ridser?

Så kan du få din bil repareret på et klimavenligt drive-in-værksted i Ballerup. Reparationen tager kun to timer, og samtidig gør du noget godt for klimaet – værkstedet udleder nemlig 95 % mindre CO2.

Ring til os på 44 74 42 65, hvis du vil høre mere.
 

Kan din bil ikke køre? 

Kan din bil ikke køre, skal du ringe efter vejhjælp på 44 74 73 72. De kan hjælpe dig med at få bilen på værksted – vi betaler for transporten.

 

Hvad sker der herefter?

Vi afregner med værkstedet og sender dig evt. en opkrævning på din selvrisiko. Du skal også betale selvrisiko, hvis du ikke ved, hvem der er ansvarlig for skaden – fx hvis du kommer ud fra supermarkedet og opdager en bule eller ridse i døren.

Hvis der er andre indblandet, tager vi os af dialogen med deres forsikringsselskab.

 

Følg din skade i Mit Topdanmark

Under hele forløbet kan du følge din skade ved at logge ind i Mit Topdanmark – her kan du også sende ekstra oplysninger til os.

Log ind i Mit Topdanmark

Fandt du ikke svaret?

Du er altid velkommen til at kontakte os. 

Kontakt os