Sådan behandler vi klager
Hos Topdanmark vægter vi kundeservice meget højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har fået hos os. Din sag vil blive behandlet i vores kundeklageafdeling.
Send et brev eller en e-mail til os
Hvis du vil klage, skal du skrive til vores kundeklageafdeling. Beskriv venligst:
- Hvad er du utilfreds med?
- Hvorfor er du utilfreds?
- Hvad foreslår du, at vi gør?
Det en god idé at vedhæfte:
- Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
- Breve, du har fået fra os i sagen
Skriv dine kontaktoplysninger tydeligt:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
Send klagen som post eller e-mail til:
Topdanmark
Att.: Kundeklager
Borupvang 4
2750 Ballerup
Send en besked til vores kundeklageafdeling via hjemmesiden
eller skriv til kundeklager@topdanmark.dk
Vi behandler din klage hurtigt
Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen og sender dig en anerkendelse af klagen inden for 3 arbejdsdage. Medmindre din sag er meget kompliceret, kan du forvente, at vi svarer dig hurtigt. Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet, og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkluderer og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.
Hvis du stadig er utilfreds
Når vores kundeklageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller en e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til. Skulle du derefter stadig være uenig, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring.
Her finder du Ankenævnet for Forsikring
Hvis du er forbruger med bopæl i Danmark eller i et andet EU-land og har købt og betalt en forsikring online hos os, kan du også anvende EU-Kommissionens online klageportal.
Du skal huske at oplyse vores e-mail-adresse kundeklager@topdanmark.dk, hvis du bruger denne mulighed. Du skal være opmærksom på, at portalens eneste opgave er at sende klagen videre til det relevante nationale klagenævn.