Klagemuligheder

Hos Topdanmark vægter vi kundeservice meget højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har fået hos os - eller hjælpe dig igen, hvis du har brug for yderligere assistance. 

Hvis du har brug for hjælp eller rådgivning, kan du kontakte vores kundeserviceafdeling her.

Kontakt først den rette afdeling

Hvis du som kunde ikke er enig i vores afgørelse eller behandling af din forsikringssag, skal du først kontakte den afdeling, som har behandlet din sag. På den måde kan vi hurtigere og nemmere hjælpe og forsøge at finde frem til en løsning. 

Du kan kontakte afdelingen på to måder:

  • Ved at logge ind på Mit Topdanmark og skrive en besked. Så kontakter den rette rådgiver dig hurtigst muligt. 
  • Eller - hvis du ikke kan logge ind på Mit Topdanmark - kontakte den rette afdeling direkte. Du kan få hjælp til at finde den rette afdeling – fx via vores chatbot her.

Er du uenig i vores afgørelse af din sag?

Hvis du, efter din henvendelse til den afdeling, der behandler din sag, stadig ikke er enig i vores afgørelse, har du mulighed for at klage. Hvis du ønsker at indgive en klage, skal du sende en mail eller et brev til vores kundeklageafdeling.