Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere.
×

Hvordan fungerer Topdanmark Online Skadeerstatning (Scalepoint)?

Hvad er Topdanmark Online Skadeerstatning?

Når du får din erstatning, vælger du selv, om du vil have den udbetalt til din NemKonto, eller om du vil bruge den på at købe nye ting i Topdanmark Online Skadeerstatning (Scalepoint).

I Topdanmark Online Skadeerstatning kan du bruge din erstatning på en lang række ting, som du kan købe med rabat. Du har desuden mulighed for at handle for et beløb, der er højere end din erstatning ved selv at betale differencen.

Skal jeg bruge Topdanmark Online Skadeerstatning?

Vi bruger Topdanmark Online Skadeerstatning (Scalepoint) ved langt de fleste indboskader. Det gør vi, dels fordi vi igennem systemet kan tilbyde dig et stort udvalg af varer til de bedste priser på markedet – leveret fragtfrit til din hoveddør – og dels fordi vi kan beregne din erstatning hurtigt og nemt. Derfor har du i mange tilfælde din erstatning allerede få dage efter, at du har anmeldt din skade.

Mener du, du kan finde varen til en lavere pris et andet sted, eller vil du bare gerne have udbetalt din erstatning, kan du i systemet vælge at få erstatningen udbetalt til din NemKonto.

Jeg har problemer med Topdanmark Online Skadeerstatning – hvad gør jeg?

Har du spørgsmål til erstatningen, skal du kontakte os.

Hvis du har problemer med Topdanmark Online Skadeerstatning (Scalepoint), og du ikke kan finde svaret her på siden, så prøv at se Scalepoints egen hjælpeside:

Se spørgsmål og svar om Scalepoint

Hvis du har spørgsmål til gavekort, bestilling, levering eller andet, kan du kontakte Scalepoints kundeservice på 88 81 80 01 – hverdage kl. 8-17.

Fandt du ikke svaret?

Du er altid velkommen til at kontakte os.