Hvorfor kan jeg ikke logge ind på Mæglerportalen?

Du kan logge ind mellem kl. 6 og 23:55. Pga. systemopdateringer er Mæglerportalen desværre lukket om natten. Er det ikke det, der er galt, er årsagen typisk en af følgende:

  • Har du ikke nogen kunder i Mæglerportalen?
  • Har dine kunder ikke givet dig eller dit mæglerhus fuldmagt?
  • Skal du ikke ind på Mæglerportalen og se kunders forsikringer, men ind og se dine egne eller virksomhedens forsikringer i Mit Topdanmark?
  • Er din medarbejdersignatur udløbet? Signaturen skal fornys med jævne mellemrum, ellers udløber den.
  • Kan du logge ind i selvbetjeningen på Nets’ side medarbejdersignatur.dk?

Få hjælp med medarbejdersignaturer hos Nets

Siden medarbejdersignatur.dk er Nets’ side om alle former for NemID – nøglefiler, nøglekort m.m. Nets ændrer indimellem noget i forbindelse med NemID – som regel af hensyn til sikkerheden. Derfor er det hos dem, du finder opdaterede svar på næsten alle spørgsmål om NemID.

Få hjælp med medarbejdersignaturer her:

Medarbejdersignatur.dk

Hvis Nets ikke kan hjælpe dig, og du har tekniske problemer, som du mener, vi kan hjælpe dig med, er du velkommen til at kontakte os:

Her kan du kontakte os

Fandt du ikke svaret?

Du er altid velkommen til at kontakte os.