Log ind i Mit Topdanmark
Få overblik i Mit Topdanmark
- Se, hvordan du er dækket, og hvad din selvrisiko er
- Se, hvad dine forsikringer koster, og hvornår og hvordan du betaler
- Anmeld og følg dine skader
- Pension: Følg fx med i dit investeringsafkast
- Giv andre - fx din ægtefælle - fuldmagt til handle på dine vegne
- Opdatér dine kontaktoplysninger
Spørgsmål og svar om log ind
Nedenfor kan du se en liste over de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med log ind. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
NemID videregiver af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer, når du logger ind. Første gang, du logger ind i Mit Topdanmark med dit NemID, ved vi derfor ikke, hvem du er, og beder dig derfor skrive dit CPR-nummer.
Hvis du har problemer med at logge ind i Mit Topdanmark, kan det skyldes, at vi ikke har dit fulde CPR-nummer registreret. Du skal derfor ringe til os på 70 13 79 13 og oplyse dit CPR-nummer.
Hvis alle dine forsikringer står i din samlevers navn, kan du ikke logge ind i Mit Topdanmark. Du og din samlever skal derfor først give hinanden fuldmagt til at handle på hinandens vegne og se hinandens oplysninger i Mit Topdanmark. Hvis du vil give en anden person en fuldtmagt, skal du gøre følgende:
-
Log ind i Mit Topdanmark, og gå ind på din profilside
-
Vælg, hvem du ønsker at dele forsikringsoplysninger med
-
Bagefter skal den anden selv logge ind og acceptere fuldmagten
Derefter vil fuldmagten være i kraft. I kan begge når som helst slette fuldmagten igen fra jeres profil i Mit Topdanmark.
Hvis du vil give en anden person (fx din ægtefælle eller samlever) fuldmagt til at handle på dine vegne og se dine oplysninger i Mit Topdanmark, skal du gøre følgende:
- Gå ind på din profilside
- Scrol ned til ”Fuldmagter”
- Klik på ”Opret” og vælg, hvem du ønsker at dele oplysninger med
- Vent på, at modtageren logger ind og accepterer fuldmagten
- Når fuldmagten er aktiv, kan I se hinandens forsikringer ved at vælge ”Skift bruger” i listen over fuldmagter på profilsiden
Har du fået beskeden ”Teknisk fejl”? Så har du nok et af de hyppigste problemer:
- Er du så ny en kunde, at vi ikke har oprettet dig endnu?
- Er dine forsikringer oprettet i din ægtefælle/samlevers CPR-nummer?
- Har vi dit CPR-nummer? Uden det kan vi ikke kende dit NemID - kontakt os.
- Virker dit NemID heller ikke på www.borger.dk? Så skal det nok fornyes på www.nemid.nu.
Du kan også kontakte e-Support på esupport@topdanmark.dk.