Landbrugskunde: Hvorfor kan jeg ikke logge ind?

Enhver privatperson, der har oprettet en forsikring hos os i sit CPR-nummer, skal kunne logge ind med sit private NemID.

Enhver bedrift med forsikringer oprettet til sit CVR-nummer skal kunne logge ind med en NemID Medarbejdersignatur til det pågældende CVR-nummer (bestil den på Nets’ side Medarbejdersignatur.dk).

 

Hvis du er kunde og alligevel ikke kan logge ind, er du måske løbet ind i et at de typiske problemer:

  • Er dit NemID udløbet? Test det i selvbetjeningen på www.nemid.nu.
  • Er det det rigtige NemID? Der er forskel på NemID til dit CPR-nummer og NemID til CVR-numre.
  • Er dine forsikringer oprettet i din partners CPR-nummer? Så kan du ikke logge ind, medmindre din partner har givet dig fuldmagt.
  • Har vi ikke dit CPR-nummer? Uden det kan vi ikke kende dit NemID. Første gang du logger ind, skal du skrive dit CPR-nummer, så vi kan kæde dine forsikringer sammen med dit NemID. (Nets sender af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer videre til os, når du logger ind med det).
  • Er du en meget ny kunde? Måske bliver din adgang først oprettet i nat. Kan du stadig ikke logge ind i morgen, så kontakt os, hvis du mener, det er en fejl.
  • Skulle du have været i Netpension Erhverv? Hvis du skal administrere ansattes pensions- eller sundhedsordninger, skal du i stedet logge ind her: Netpension Erhverv.

Fandt du ikke svaret?

Du er altid velkommen til at kontakte os. 

Kontakt os