Fandt du ikke svaret?
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Kort fortalt: Du kan altid anmelde skaden til os nemt og hurtigt online. Du kan køre bilen på værksted - efter eget valg.
Se videoen og lad Jeppe forklare processen, så du ved, hvad der sker.
Kort fortalt: Hvis du kun har en glasskade - så få det klaret på stedet eller værkstedet med det samme. Kontakt Dansk Bilglas, Carglass eller din foretrukne reparatør.
Se videoen og lad Jeppe forklare, hvad du skal gøre.
Kort fortalt: Du hæfter for bilens lovpligtige ansvarsforsikring, indtil den nye ejer har omregistreret den til sig selv.
Se videoen og lad Derya forklare, hvordan du skal forholde dig.
Du kan selv tilføje dækninger, ændre dit kilometervalg og justere din selvrisiko i Mit Topdanmark. Her kan du også se, hvad de forskellige valg betyder for din pris.
Hvis du har vejhjælp (Tophjælp) til din bil, kan vi ved uheld i Danmark tilbyde dig at leje en billig erstatningsbil. Du har mulighed for at leje en erstatningsbil, hvis:
Interesseret? Ring til Tophjælp på 44 74 73 72. Her kan du få mere at vide om erstatningsbil.
Normalt sender vi dig en regning på den selvrisiko, du har valgt at have på din forsikring.
Det er kun, hvis din bil bliver totalskadet, at du får penge udbetalt fra din forsikring. Andre skader afregner vi direkte med værkstedet. Har din bil lavet en ansvarsskade, afregner vi skaden med modpartens værksted eller forsikringsselskab.
Du skal selv betale selvrisikoen, hvis du ikke ved, hvem der har lavet skaden på din bil - fx hvis du kommer ud fra supermarkedet og opdager en bule i kofangeren, og der ikke er nogen vidner.
I Mit Topdanmark kan du altid få overblik over dine forsikringer. Du kan bl.a.:
Den nemmeste og hurtigste måde at få vejhjælp på i Danmark er at gå herind fra din mobil: www.topdanmark.dk/tophjaelp-nu
Ellers kan du altid ringe:
Send en SMS med teksten top tophjælp til 1204. Så får du numre og link retur og har dem lige ved hånden, hvis du får brug for dem.
Du kan også hente et print selv-kort, hvis du foretrækker at have Tophjælps telefonnummer i en fysisk udgave – fx opbevaret i bilen.
Skriv fx "Hvad dækker min bilforsikring", "fejl i regning" eller "kilometer"
Du er altid velkommen til at kontakte os.