Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere.
×

Forsikringer i Danske Forsikring har skiftet navn til Topdanmark

I praksis betyder det ingenting. Har du forsikringer i Danske Forsikring, hedder de nu Topdanmark i stedet. Din dækning er uændret, og du behøver ikke gøre noget.

Derfor skifter dine forsikringer navn

Samarbejdet mellem Topdanmark og Danske Bank er stoppet. Det betyder, at vi ikke længere tilbyder forsikringer under navnet Danske Forsikring.  

Derfor hedder alle vores forsikringer nu Topdanmark. Det er der faktisk ikke noget nyt i – Danske Forsikring har siden 2000 været en del af Topdanmark. Samme adresse, samme medarbejdere, samme forsikringer. 

Spørgsmål og svar

Umiddelbart sker der ingenting. Navneskiftet er bare en praktisk foranstaltning i anledning af, at Topdanmarks og Danske Banks samarbejde er ophørt. 

Du behøver ikke gøre noget – det hele sker automatisk: 

  • Du får samme gode dækning, som du hele tiden har haft 
  • Du får samme gode service, rådgivning og digitale selvbetjeningsmuligheder 
  • Du får samme gode skadehjælp – døgnet rundt, året rundt 

Det skriver vi også til dig i et brev, som du får i løbet af sommeren – og vi har også lagt en besked om det til dig i Mit Topdanmark, hvor du nu kan se alle dine forsikringer.  

Se dine forsikringer i Mit Topdanmark

Selve navneskiftet betyder intet for hverken din pris eller din dækning. Dine forsikringer stiger altså ikke i pris, fordi de har skiftet navn til Topdanmark.  

Det betyder dog ikke, at dine forsikringer ikke fremover kan stige i pris – fx på grund af indeksregulering eller fordi din risiko ændrer sig. Det er, som det plejer at være, og har altså ikke noget at gøre med navneskiftet.  

Ja, naturligvis – og det er lige netop det, du gør. Forsikringerne og selskabet bag dem er nemlig på alle måder de samme, som de hele tiden har været.  

Du behøver ikke gøre noget – det hele sker automatisk: 

  • Du får samme gode dækning, som du hele tiden har haft  

  • Du får samme gode service, rådgivning og digitale selvbetjeningsmuligheder 

  • Du får samme gode skadehjælp – døgnet rundt, året rundt 

Skader anmeldt før navneskiftet fortsætter vi med at behandle helt uforandret. Du kan nu se alle dine anmeldelser i Mit Topdanmark.  

Se dine skader i Mit Topdanmark 

Hvis vi har brug for, at du gør noget i forbindelse med en anmeldelse, kontakter vi dig direkte – nøjagtigt, som vi ville have gjort inden navneskiftet. 
 

Vi har ikke ændret dine forsikringer – dækning og vilkår er nøjagtigt de samme. Det er kun navnet, der er et andet. 

Vi håber, du vil blive hos os, men ja, hvis du ikke er tilfreds med os, kan du naturligvis altid opsige dine forsikringer. I så fald håber vi, du vil begynde med at fortælle os, hvad det er, vi ikke gør godt nok. 

Se, hvordan du kan opsige forsikringer 
 

Du er hjertelig velkommen til at købe nye forsikringer i Topdanmark. Du vil få de samme fordele, som du har i dag. 

Til dig, der er erhvervskunde

Umiddelbart sker der ingenting. Navneskiftet er bare en praktisk foranstaltning i anledning af, at Topdanmarks og Danske Banks samarbejde er ophørt.

I behøver ikke gøre noget – det hele sker automatisk:

  • I får samme gode priser og rabatter, som I hele tiden har haft
  • I får samme gode service, rådgivning og digitale selvbetjeningsmuligheder
  • I får samme gode skadehjælp – døgnet rundt, året rundt

Det skriver vi også til jer i et brev, som I får i løbet af sommeren – og vi har også lagt en besked om det til jer i Mit Topdanmark, hvor I nu kan se alle jeres forsikringer

Se jeres forsikringer i Mit Topdanmark

Selve navneskiftet betyder intet for hverken jeres pris eller jeres dækning. Forsikringerne stiger altså ikke i pris, fordi de har skiftet navn til Topdanmark.

Det betyder dog ikke, at jeres forsikringer ikke fremover kan stige i pris – fx på grund af indeksregulering eller fordi virksomhedens risiko ændrer sig. Det er, som det plejer at være, og har altså ikke noget at gøre med navneskiftet.

Ja, naturligvis – og det er lige netop det, I gør. Forsikringerne og selskabet bag dem er nemlig på alle måder de samme, som de hele tiden har været.

I behøver ikke gøre noget – det hele sker automatisk:

  • I får samme gode priser og rabatter, som I hele tiden har haft
  • I får samme gode service, rådgivning og digitale selvbetjeningsmuligheder
  • I får samme gode skadehjælp – døgnet rundt, året rundt

Skader anmeldt før navneskiftet fortsætter vi med at behandle helt uforandret. I kan nu se alle jeres anmeldelser i Mit Topdanmark.

Se alle anmeldelser i Mit Topdanmark

Hvis vi har brug for, at I gør noget i forbindelse med en anmeldelse, kontakter vi jer direkte – nøjagtigt som vi ville have gjort inden navneskiftet.

Nej, jeres nuværende assurandør fortsætter som Topdanmark-assurandør og vil hjælpe jer fremover præcis som hidtil.

Vi håber, I vil blive hos os, men ja, hvis I ikke er tilfredse med os, kan I naturligvis altid opsige jeres forsikringer. I så fald håber vi, I vil begynde med at fortælle os, hvad det er, vi ikke gør godt nok.

Vi har ikke ændret jeres forsikringer – dækning og vilkår er nøjagtigt de samme. Det er kun navnet, der er et andet.

I er hjertelig velkomne til at købe nye forsikringer i Topdanmark. I vil få de samme fordele, som I har i dag.

Nej, I har fra 2. juli i stedet adgang til Mit Topdanmark, hvor I kan se alle jeres forsikringer og anmelde skader. 

Vi er de samme – og det er dine forsikringer også

Det er bare navnet, der er et andet, og farven, der er lysere. Vi, der hjælper dig med alt, hvad der handler om forsikring, er de samme, som vi var i går - og vi er her også for dig i morgen.

Har du vores forsikringer allerede, så log ind og se, at de er kommet godt ind i Mit Topdanmark.

Log ind i Mit Topdanmark

Se, hvad vores kunder siger