Vi spørger for at blive bedre

Hver eneste dag spørger vi vores kunder, om de har været tilfredse med den service, de har fået hos os. Det gør vi gennem digitale spørgeskemaer. På den måde får vi nyttige tilbagemeldinger om, hvordan vi kan forbedre vores service og kommunikation. Hvert år er der over 100.000 kunder, der hjælper os ved at deltage i vores kundeundersøgelse.

Sådan foregår undersøgelserne

  • Vi spørger vores kunder, hvordan de oplever vores service
  • Vi spørger dem, når de ringer, skriver e-mails, får besøg af os, eller går ind på vores hjemmeside
  • Vi udvælger kunderne tilfældigt
  • Kunderne svarer via link til et spørgeskema på nettet – det tager ca. et minut
  • Vi siger tak for hjælpen og tilbyder dem at være med i en lodtrækning om et gavekort

Deltag og vind et gavekort

  • Deltagerne kan vinde et gavekort 
  • Der bliver udtrukket en vinder to gange årligt
  • Vinderen får direkte besked
  • Præmien er skattefri

Vi lærer af vores fejl

Når en kunde er utilfreds med vores service eller med behandlingen af hans eller hendes sag, vil vi gerne høre hvorfor. Vi spørger, hvad baggrunden er, og hvordan vi kan gøre det bedre - og når vi kan, retter vi straks op på det. Bagefter evaluerer vi på de tilbagemeldinger, vi får. På den måde bliver vi hele tiden klogere på, hvordan vi bedst imødekommer vores kunders behov.