Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere.
×

Tilføj rettigheder til medarbejder

Forudsætninger for at kunne tildele rettigheder til en NemID medarbejdersignatur

  • Du er NemID-administrator

  • Du er logget på selvbetjening for erhverv: Log på selvbetjening

  • Du har oprettet en medarbejdersignatur til den medarbejder, der skal have rettigheden tildelt

 

Sådan tildeler du rettigheder til en NemID medarbejdersignatur

1. Søg medarbejderen frem

Når du er logget på selvbetjening, skal du først søge efter den medarbejder, der skal have tilføjet en rettighed. Vælg Administrér medarbejdere.

 

2. Klik på medarbejderens navn

I listen af medarbejdere klikker du på navnet på den medabejder, du vil tildele rettigheder. Du kommer ind på et detaljebillede for medarbejderen. Til højre i det billede finder du en grå boks, der hedder "Hændelser og rettigheder for <Navn>". Vælg Administrér rettigheder.

 

3. Find og sæt rettigheden

Find Netpension Erhverv her: Forsikringer -> Topdanmark -> Netpension Erhverv. Vælg Fuld adgang.

 

4. Gem dine ændringer

Du kan nu gemme dine ændringer nederst til højre. Herefter er der fuld adgang, næste gang medarbejderen logger ind i Netpension Erhverv.

 

Se Nets' generelle videovejledning