Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere.
×

Få overblik i Mit Topdanmark

  • Se, hvordan du er dækket, og hvad din selvrisiko er
  • Se, hvad dine forsikringer koster, og hvornår og hvordan du betaler
  • Anmeld og følg dine skader
  • Pension: Følg fx med i dit investeringsafkast
  • Giv andre - fx din ægtefælle - fuldmagt til handle på dine vegne
  • Opdatér dine kontaktoplysninger

Spørgsmål og svar om log ind

Nedenfor kan du se en liste over de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med log ind. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Enhver privatperson, der har oprettet en forsikring hos os i sit CPR-nummer, skal kunne logge ind med sit private NemID.

Enhver bedrift med forsikringer oprettet til sit CVR-nummer skal kunne logge ind med en NemID Medarbejdersignatur til det pågældende CVR-nummer (bestil den på Nets’ side Medarbejdersignatur.dk).

 

Hvis du er kunde og alligevel ikke kan logge ind, er du måske løbet ind i et at de typiske problemer:

  • Er dit NemID udløbet? Test det i selvbetjeningen på www.nemid.nu.
  • Er det det rigtige NemID? Der er forskel på NemID til dit CPR-nummer og NemID til CVR-numre.
  • Er dine forsikringer oprettet i din partners CPR-nummer? Så kan du ikke logge ind, medmindre din partner har givet dig fuldmagt.
  • Har vi ikke dit CPR-nummer? Uden det kan vi ikke kende dit NemID. Første gang du logger ind, skal du skrive dit CPR-nummer, så vi kan kæde dine forsikringer sammen med dit NemID. (Nets sender af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer videre til os, når du logger ind med det).
  • Er du en meget ny kunde? Måske bliver din adgang først oprettet i nat. Kan du stadig ikke logge ind i morgen, så kontakt os, hvis du mener, det er en fejl.
  • Skulle du have været i Netpension Erhverv? Hvis du skal administrere ansattes pensions- eller sundhedsordninger, skal du i stedet logge ind her: Netpension Erhverv.

NemID videregiver af sikkerhedsgrunde ikke dit CPR-nummer, når du logger ind. Første gang, du logger ind i Mit Topdanmark med dit NemID, ved vi derfor ikke, hvem du er, og beder dig derfor skrive dit CPR-nummer. 

Hvis du har problemer med at logge ind i Mit Topdanmark, kan det skyldes, at vi ikke har dit fulde CPR-nummer registreret. Du skal derfor ringe til os på 70 13 79 13 og oplyse dit CPR-nummer.

Hvis alle dine forsikringer står i din samlevers navn, kan du ikke logge ind i Mit Topdanmark. Du og din samlever skal derfor først give hinanden fuldmagt til at handle på hinandens vegne og se hinandens oplysninger i Mit Topdanmark.  Hvis du vil give en anden person en fuldtmagt, skal du gøre følgende:

  • Log ind i Mit Topdanmark, og gå ind på din profilside 

  • Vælg, hvem du ønsker at dele forsikringsoplysninger med 

  • Bagefter skal den anden selv logge ind og acceptere fuldmagten

Derefter vil fuldmagten være i kraft. I kan begge når som helst slette fuldmagten igen fra jeres profil i Mit Topdanmark.