Ved at fortsætte accepterer du cookies (inkl. tredjepart), som vi bruger til statistik og markedsføring - læs mere. ×

Log ind i Mit Topdanmark

Internet Explorer 8 ikke understøttet i NemID

Internet Explorer 8 er ikke understøttet i NemID.

    

Læs mere i NemID nyhedsområdet>

    

Hvis du oplever udfordringer med Internet Explorer 8, anbefaler vi at bruge en nyere browser.

    

Oversigt over egnede browsere kan findes her:

    

http://www.browserchoice.eu/BrowserChoice/browserchoice_da.htm

Beklager, java er ikke installeret i din web browser.
Du kan besøge denne side How do I enable Java in my web browser? for mere information.

Log på med nøglekort

Spørgsmål og svar til log ind

Nedenfor kan du se en liste over de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med log ind. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Du skal logge ind med NemID-medarbejdersignatur, når du skal agere på vegne af din virksomhed. Hvis du ikke kan logge ind med din NemID-medarbejdersignatur, kan årsagen være:

  • Du prøver at logge ind med NemID erhverv til bank – du kan kun bruge dette, når du logger ind på din virksomheds netbank
  • Du forsøger at logge ind med en forældet NemID-medarbejdersignatur – forny din NemID-medarbejdersignatur på www.nemid.nu
  • Du prøver at logge ind uden at have en NemID-medarbejdersignatur – hvis du ikke har en NemID-medarbejdersignatur, skal din virksomheds NemID-administrator oprette en til dig

Hvis jeres medarbejdere skal logge ind i Mit Topdanmark på vegne af jeres virksomhed, skal de have en NemID-medarbejdersignatur. Det er virksomhedens NemID-administrator, der opretter nye NemID-medarbejdersignaturer.

NemID-administratoren er den første medarbejder i virksomheden, som fik tildelt en NemID-medarbejdersignatur.

Se mere på www.medarbejdersignatur.dk